Elektro-bag

Férjemnek kellett készítenem egy új táskát, mert az előző elszakadt. Naná, mert azt nem én varrtam! :-D Tudni kell Róla, hogy imád elektronikával foglalkozni, hatalmas, életreszóló projektjei vannak, szóval mi sem volt magától értetődőbb, mint egy kis alternatív NYÁK-panellel díszíteni a batyut. :)


Csak már otthon meglévő alapanyagokat használtam (újrahasznosítás, környezetvédelem, állandósult mániáim...), így alkalmaztam néhány szükségmegoldást, de ezek inkább különlegessé, mint "gázzá" teszik a kész tatyót. :)

A mintát tubusos textilfestékkel rajzoltam, majd levasaltam, így sajnos néhány helyen (ahol több festék folyt ki) összeérnek az áramkörök. Szerencsére nem lesz miatta rövidzárlat... :-) Ja igen, műszerészek kíméljenek, az áramkörök NEM működnek! :-P

Amikor a leendő tulaj meglátta, hogy szürke és fekete anyagot is akarok használni, teljesen elborzadt. Ugyanis Ő az élénk színek szerelmese. "Micsoda? Szürke, fekete???" Hát igen, én is gondolkoztam rajta, de úgy döntöttem, hogy ha már a látható része úgyis élénk narancssárga lesz, legalább a koszolódó felületek egy darabja legyen fekete, szürke meg tényleg csak mutatóba került bele. Az eredmény szemből azért szerintem elég narancssárga, nem? :)

Oldalt fekete, de ott is nőnek az elektro-fák:



A növényzetet egy NYÁK-napocska élteti (Beni azt mondta rá, hogy pók :-P). A cipzár pedig azért felemás, mert a múltkor két kabátban is cseréltem cipzárat, de mindkettőből csak a rossz felét bontottam ki (tudom, lustaság: fél egészség - DE! praktikusság és leleményesség: sok plusz idő!). Így az újaknak megmaradt a párjuk, amik csodák csodájára tökéletesen összeillettek. :)


Hátul teljesen fekete lett (flízzel bélelve), de az meg aztán már tényleg mindegy, nem?


A pántja és az alja egy régi farmerből készült.


Az első zsebe két rekeszből áll. Mivel nem volt olyan hosszú cipzáram, amilyen kellett volna, ez tűnt a legpraktikusabb megoldásnak. A bal oldali kis zseb immár nagyon is jó szolgálatot tesz a fényképezőgépnek, amit ezentúl nem kell külön tokban tartani.


Belül a kedvenc kockás anyagommal béleltem. Egy elválasztó van benne, aminek a tetejét kimerevítettem (ja, a merevítőt vettem, bocsi...), hogy "mindig a felszínen maradjon".


A slussz poén az egészben az volt, hogy amíg én varrtam, Férjem pont elektronikázott - ebbe nagyon bele tud "zombulni". Meglepetésnek szántam a dizájnt, nem tudta, mivel díszítettem. Valamit elrontottam, és hangosan dühöngtem miatta, mire megkérdezte: Írjak rá egy programot? :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek A jelen általános szerződési feltételek a Dortsa színes világa Facebook oldalon ( www.facebook.com/dortsahor...