Adventi naptár no.1.

Készítettem egy adventi naptárat egy Barátnőm kislányának. Jó sokáig eltötymörögtem vele, még jó, hogy időben szólt. :-)

2015-12-01_adventi_naptar_13.JPG



Először a kis zsebeket készítettem el. Hihetetlen, mennyi munka van egy ilyen kis állatmintában: kitalálni a formát, kivágni, felvarrni, a szálakat szépen eldolgozni... Szóval sok munka volt vele, de megérte. 
Miután elkészültek a zsebecskék, elhelyeztem Őket a leendő karácsonyfán.


2015-12-01_adventi_naptar_01_1.JPG

Aztán Beni is megmutatta, hogy szerinte hogy lenne jó az elrendezés. :-)


2015-12-01_adventi_naptar_02.JPG

Innentől már elég gyorsan mentek a dolgok: színenként felvarrtam a zsebeket a fára.


Narancssárgák Sárgák Sötétkékek
Bordók Világoskékek Zöldek... és kész! :-)

A hátoldalához varrtam flízt, készítettem fatörzset, majd összeállítottam az egészet. A faágakra kevés hótakaró került, és íme, kész!



2015-12-01_adventi_naptar_11.JPG

Mivel a fa egy Pici Lánykának lészült, és jóval nagyobb lett, mint Ő, a fatörzs felgombolható hátulra, így amíg meg nem nő, vagy ki nem ürülnek a felső zsebek, addig alacsonyabbra lehet akasztani.
Hátulról erős dróttal kimerevítettem, ezt tépőzárral lehet rá rögzíteni. Mivel leszedhető a drót, a textil mosható.
Utólag visszanézve máshogy készíteném, "bővebb" zsebeket varrnék, hogy nagyobb ajándékot is lehessen bele tenni, illetve az egész fát kisebbre tervezném (mivel kisgyereknek készül), vagyis közelebb varrnám egymáshoz a zsebeket. Annyira el voltam foglalva az állatfigurák kitalálásával, hogy akkor ezeket a szempontokat nem vettem figyelembe. De így tanulunk, és ezektől függetlenül azt hiszem, nagyon szépre sikeredett az első adventi naptáram.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek A jelen általános szerződési feltételek a Dortsa színes világa Facebook oldalon ( www.facebook.com/dortsahor...